Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, augustus 06, 2006

Terzijde

Bij het checken van links voor de vorige post, zag ik dit. Nu denk ik wel dat ze onafhankelijk van elkaar ontstaan zijn (het idee is niet zo super uniek).
Grote geesten denken dan toch gelijk?

Bij deze link voelde ik me eerder bekocht en hier kan je maar hopen dat ze met een pop aan het rondzeulen zijn (al zou ik ook met een kind langs alle fotografen lopen om te zeggen: "toon dit maar eens aan de wereld!"...). Waarom? Omdat het de aandacht afleidt van de essentie van de misdaden die zich in het Midden-Oosten afspelen. Omdat het toelaat dat idioten nog gaan denken dat er niks aan de hand is.


1 Comments:

At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Journalisten zijn de ogen en oren van de wereld, althans in democratieƫn. Waar gaan we naar toe als we die niet kunnen vertrouwen?
Met of zonder propagandistische doeleinden, de berichtgeving zorgt voor de opinievorming bij de mensen. Dikwijls ontbreekt voldoende duiding, zolang het nieuws maar 'breaking' genoeg is en liefst sneller dan de concurrentie gebracht...

 

Een reactie posten

<< Home