Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, maart 28, 2006

mannen & vrouwen

Hiha! Gisteren géén internet, maar wél mijn eerste terrasje. Schandelijk dat dat pas op 27 maart kon. Nijver meer dan twee uur gewerkt.
27 maart 2006

En natuurlijk mensen afgeluisterd:

Aan de tafel naast mij een man&een vrouw waarna haar lief erbij komt zitten.

man: “Ik trakteer op een pint!”
    (ober brengt het bier, de man ontdekt dat hij geen geld bij heeft)
lief: “Geen probleem, ik betaal wel.”
man: “Oei, nu voel ik mij toch wel ambetant, eerst zeggen dat ik trakteer en dan geen geld bij hebben...”
    (en dan komt het, quasi tegelijk:)
het lief: “Geen erg, je intentie was er toch.”
de vrouw: “We zullen het onthouden voor de volgende keer.”

Is dat nu typisch voor het verschil tussen mannen en vrouwen, of ben ik een seksistische macho?