Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, januari 05, 2006

Panorama

De CEO wilde graag panorama's. Dus trok ik naar de Leuvense hoogten, op zoek naar frisse lucht, beweging en uitzicht. Helaas was de batterij bijna plat, stonden bomen in de weg én begon er eentje te krijsen.

Een heerlijke winterdag, koud maar zonnig.

En toen kwam ik aan het kasteel van Heiberg, een plaats waar deze jongen toch wel even melancholisch wordt. Ooit thuis van het beroemde Heibergfestival. Daarna locatie van cursussen, weekends, herinneringen.

Kasteel Heiberg uncut


Het is niet echt het soort panorama dat de CEO wilde, maar dan moet ie maar naar dit kijken [echt wel doen, het is nog eens een ouderwetse waaw-site].

Note: de Heiberg is serieus steil. En er ligt nog sneeuw!
Kasteel Heiberg


3 Comments:

At 12:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dit roept een hele resem jeugdherinneringen op... Bedankt! Ik denk dat ik wel 5 zomers na elkaar in dat Kasteel geslapen heb, gespeeld heb en plezier gemaakt heb... Van die berg gegleden, in die speciale boom daar geklommen, kampen gebouwd en wat weet ik nog allemaal...! Ach, waar zijn de Spelewei-tijden :-)

 
At 1:15 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Jep. En moest er geen gevaar bestaan dat er studenten meelezen, schreef ik meteen enkele schermen over: "de liefde en een houten wenteltrap".

 
At 11:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

Doorsturen naar mijn secretaris zou ik zeggen!

 

Een reactie posten

<< Home