Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, december 30, 2005

Glimlach, homo!

Het is het favoriete scheldwoord van sommige bloggers, maar toch ook een bron van enige glimlach. Vandaag kwam ik op ik ben pink.(be) terecht bij deze vrolijke oproep:

"...ik zit in het laatste jaar van Fotografie.
[...]
Ik heb als opdracht gekozen om foto’s te maken van 8 (typische) homo’s. De modellen hoeven daarvoor GEEN HOMO te zijn."


Wat gaan we precies fotograferen? Je ziet wat ie bedoelt, maar het is toch wat ongelukkig/humoristisch uitgedrukt. Vooral omdat

"Verder is het wel nodig dat je jezelf wat make up kan aanbrengen (indien nodig) en je haar wat in een goede plooi kan leggen."

Ik heb geen flauw idee hoe goed de gemiddelde hetero met make-up kan omgaan. [vermoedelijk ben ik gewoon wat achter met mode]

Ik had me bijna opgegeven, totdat ik "indien nodig" zag staan. Zou ik willen weten of het bij mij nodig is? Neen dus.

Voorts een erg leuke blog, en qua lekkers, voor elk wat wils.


3 Comments:

At 11:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahhahahahahaha, dat wordt de openingszin, in de studio absoluut!.

Over de tekst? Wel die heeft mijn zus geschreven. En eerlijk gezegd ik had nog niet direct door...

Over Enjoy. Wel die post is om een of andere reden verschikkelijk populair...

Over Blogger: voorwa moet ge in godsnaam een blogger acount hebben! Aargh!. (of ligt het niet aan blogger?, kan ook...)

Maar of mijn bekend te maken.
Mr. Pink
http://www.ikbenpink.be

 
At 8:59 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Het blijft een erg geestige post, uiteraard (of zouden er dan toch veel mensen in Google tegelijk de termen "pink" "foto" "leren pet" enzo intikken?).

Wanneer krijgen we trouwens de resultaten te zien?

Dat Blogger ding, snap ik ook niet goed. Misschien verdienen ze hun echt grote geld door emailadressen aan spammers te verkopen. :-|

Natuurlijk is die Enjoy post populair! Ik kon ook niet weerstaan om toch eens te gaan kijken.

 
At 1:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Over google: neen, niet echt... :D

Blogger: Stap over op wordpress... Geen miserie, geen moeite... :D

Enjoy: Ja enjoy he...

 

Een reactie posten

<< Home