Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, januari 03, 2006

Nieuwjaar, wrapping up

Ik ben geen lijstjesmens, maar nu nieuwjaar achter de rug is, is het nuttig om een overzicht te maken.

Killer-app kadootjes:
Speelgoed is vooral leuk als het echt is. Daarom is, met kleine voorsprong, deze thermosfles een absolute winner. Vooral omdat ie écht werkt met échte chocomelk.
Killer gift

Maar eerlijk gezegd, deze Dinosaurus moet er nauwelijks voor onderdoen.
De doos was alvast veelbelovend: "eyes light up" en vooral "realistic dinosaur walk"
Killer gift

In dit filmpje (mpeg4Xvid) (mpeg1) zie je daarom niet alleen hoé dinosaurussen in werkelijkheid stapten, maar ook waarom ze uitgestorven zijn.

Wat vorig jaar had moeten gebeuren, maar nog ingehaald moet worden:
* Na alle lijstjes die ik gezien heb, vind ik het jammer dat al die fotomensen niet hun "favoriete foto van het jaar" op hun blog hebben gezet. Ga ik nog doen
* Mijn financiële overzicht van 2005 is nog niet af. Grafiekjes! Beleggingsadvies!

Voornemens alreeds mislukt:
* op tijd gaan slapen
* minder koffie

Tot slot. Als ik met ons monster in deze tijden buiten wandel, dan ziet het er altijd zo gezellig uit, op een ander. Ik durf dan uiteraard nooit foto's te nemen. Maar kijk
Na de pakjes

dat is ook zo als je je eigen feestjes bekijkt.
Outside inside

Beide foti zijn zeker niet perfect, uit de losse pols getrokken op iso1600. Maar ik vind ze erg geslaagd, melancholiehalve enzo.