Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, september 01, 2014

Persoonlijkheidstest

Het filmpje gaat al efkes mee, maar toen het nog maar eens opdook, zag ik ineens de Flair-persoonlijkheids-zelftest! Ideaal om de komkommertijd mee af te sluiten.

Stap 1: kijk naar dit filmpje (of toch een minuut of twee)

Stap 2: wat was uw spontane eerste gedachte?
(a) "Woow! Cool! Ik ook!" (het vliegen)
(b) "Aauw! Plets!" (het neerkomen)
(c) Geen van beide, stom filmpje.
(d) "Huh, welk filmpje?"

Er zitten daar vast en zeker komkommertijdwaardige OnderzoeksResultaten in.

Een van de antwoorden lijkt overigens op de reactie van een student waarvoor 2de zit te lang aan het duren is, maar ik verklap niet hetwelke.


2 Comments:

At 10:21 a.m., Anonymous Tre cime di Lavaredo said...

(e) wie haalt die fietsen daaruit, en vraagt dat ook geen bijzondere techniek?

 
At 10:29 p.m., Anonymous Goya said...

Mijn eerste reactie was "Hoe hebben ze de kromming van die glijbaan berekend". Om me nadien af te vragen waar de eerste proefpersoon zou zijn geland. Te dicht, of te ver....

 

Een reactie posten

<< Home