Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, oktober 13, 2013

Toen zag ik dat van die gitaren

Ik hang wel eens rond op van die verzamelsites met aanbiedingen van één dag. Onveranderlijk dingen die je niet nodig hebt, aan prijzen die je niet kan inschatten. Kopen doe ik nooit, want daarvoor kan ik niet snel genoeg beslissen. Dat is iets genetisch.

Nieuwsgierigheid, ook genetisch, doet mij vervolgens klikken op spullen die mijn zaken niet zijn. Zoals de meeste mensen trekt mij dat meer aan dan de dingen die het wel zijn.  Bijvoorbeeld, een luidspreker waar geen muziek uit komt!
Terwijl ik me zat af te vragen hoe dat dan in de praktijk zou werken (Kurt Cobain? Gangnam Style? Spotify?) zag ik het ineens staan: "ook voor gebruik met elektrische gitaren".

Ik weet niet wat u zich daarbij inbeeldt, maar mijn fantasie verrekt daarbij een spiertje.