Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, juni 15, 2011

Examens

Deze examenperiode onthoud ik u de best-of van antwoorden, al wil ik de verzamelde studenten er toch even op wijzen dat ik niet goed tegen inconsistenties kan bij fouten.

Dus die kerel die vond dat (a-b)²=a²-b² moet zich dringend bezinnen!

Immers is a-b=a+(-b) waarbij (-b)²=+b²en dus kan volgens zijn redenering enkel
(a-b)²=a²+
goed-fout zijn.

Wel een beetje het hoofd erbij houden, hé gasten.


4 Comments:

At 1:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

en toch weet ik nog steeds het verband niet tussen vectorruimten en nulmakers ;D


een student

 
At 2:56 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Kom na de examens eens langs, dan leg ik het nog eens uit :-)

 
At 1:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

nog eens ?

 
At 9:46 p.m., Anonymous KB said...

@anoniem: wees gerust je krijgt in september nog wel eens een kans. en anders legt hij het volgend jaar nog wel eens even enthousiast uit.

 

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home