Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, november 30, 2010

Hah!

Ze zijn er ingetrapt! Nikske te laat die trein.

Ik ben nog net niet als een reïncarnatie van de betreurde Leslie Nielsen in triomf op de trein gesprongen, roepend "So long su**ers!!".
Maar de kans dat hij dan na 50 meter zou stoppen voor een kapot stoplicht was dan toch te groot.

Is het u trouwens ook al opgevallen dat mensen niet meer de gewoonte hebben om éérst de mensen van een trein te laten afstappen om pas dan zelf op te stappen?  Ergerlijk, vind ik zo.

Om nog te zwijgen van de bejaarde dame die mij in de krantenkiosk volumineus en opzichtig voorbijstak (ik had nog maar 45 seconden), maar die ik gelukkig opnieuw de pas kon afsteken door een elegante riposte langs het rek met blote bladen sectie. Nah.

En dan weet ik nog niet eens of dat wel een woord is.