Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, augustus 21, 2009

Werken

Vandaag is mijn eerste werkdag.

Het is geen toeval dat ik, na uiteindelijk meer dan een maand, weer online ben.

De baby verkoos nl een ritme dat een mens weg houdt van het internet: wakker op momenten dat een normaal mens wilt slapen, zodat dezelfde normale mens moet proberen te slapen op momenten dat hij normaal op het internet zit.

Daarom bij deze mijn excuses aan iedereen die geen email van mij heeft gekregen, de laatste tijd. Echt waar.

*gelukkig* zijn het straks weer examens.


3 Comments:

At 1:52 p.m., Anonymous Goya said...

Mag ik jouw excuses even beantwoorden met iets dat je me bijna twee jaar geleden schreef?
"Het geheim van een fijne start als vader is: u van niks iets aan trekken."

 
At 4:29 p.m., Anonymous Alcyon said...

Ha! Ik kon er niet direct de vinger op leggen waarom ik de voorbije maand een beetje een gemis ervoer toen ik mijn feedreader opende. Nu wordt alles duidelijk :-)

 
At 10:43 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Goya heeft gelijk.

Op zo'n moment moet je gewoon je tijd ervoor nemen, en alles even vergeten.

Gewoon ten volle genieten van elke seconde samen.

Dat mag toch wel zeker na 9 maand heel ongeduldig af te wachten.

Suc6 ermee nog.

 

Een reactie posten

<< Home