Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, augustus 04, 2009

Geboortekaartjes

Eindelijk zijn ongeveer alle geboortekaartjes de deur uit. Drie weken. We hebben een nogal grote familie en zonder adresboekje kostte het redelijk wat gepuzzel. Bij een 'laatste' baby is het leuk om al die mensen nog eens een kaartje te sturen, maar de drang om het nu onmiddellijk-met-twee-dees-en-twee-ellen te doen, is er niet meer.

Wel raar: er zit, bij wijze van grap, iets verwachts/onverwachts in verborgen. Nog niemand heeft he m gevonden...


5 Comments:

At 8:43 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

'laatste' == 4
aantal.letters(ddll) == 4 == #kindjes

mss?

Hoe dan ook, suc6 ermee.

Ik ben er geen voorstander van,MAAR, nu het er toch is :

Verzorg het goed, en geef het veel liefde.

 
At 11:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

@Kolosquintle: ik denk dat SR bedoelde dat er iets in het geboortekaartje verborgen zit, niet in zijn blogbericht.

In het geboortekaartje zie ik alleen dat de eerste letters van de eerste vier regels van het gedichtje het woord 'zoon' vormen, maar dat lijkt me een toeval.

 
At 9:55 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At 10:01 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Hazo,

Die geboortekaartjes heb ik niet gezien, dus zou het niet kunnen zeggen.

Dit doet me echter wel aan het volgende grappige raadseltje herrinneren:

Klik hier

Voor meer uitleg zie hier:

Klik hier

*Noot
Al goed dat SR's raadseltje dan toch iets menslievender is.

 
At 10:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

:-)

 

Een reactie posten

<< Home