Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, juni 02, 2009

Verkiezingen

Ik heb deze verkiezingen nog geen invalshoek gevonden om zinvol over te schrijven. Ik weet niet goed waar het aan ligt, maar het is zo.

Misschien morgen eens proberen mijn Onfeilbare op Geen Enkele Kennis gebaseerde Poll te formuleren.

Intussen kreeg ik het volgende mailtje
Ridder [in werkelijkheid mijn echte naam, nvdr],

Dank je wel voor je steun en je stem. We hopen op 7 juni een mooi resultaat te behalen.

Met vriendelijke groeten,

Filip Dewinter
Nu is de kans dat ik voor het VB stem niet groot, als ik buiten het centrum zou stemmen dan zou het eerder op PVDA+ zijn.

Enfin, zou het een grapje zijn van een onderjaarse student, of ben ik hier het slachtoffer van een nogal naieve massamailing?