Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, mei 26, 2009

Humor

Over humor valt niet te twisten, maar als ik een tikkeltje moe ben na een nachtelijk onweer, en als ik hier moet nieuwe examenvragen verzinnen en dus regelmatig wat afleiding moet vinden, dan hou ik wel van de absurditeiten op The Onion.
Glimlachen is minder vermoeiend dan schateren.

Niet dat ik het dagelijks volg, daarvoor gaan ze mij wat te snel. En je bent rap verzadigd met absurditeit.

De covers van hun "magazine" doen de eigen handen jeuken om ik-ok-ik-ook-ik-ook te doen.


2 Comments:

At 4:52 p.m., Anonymous Alcyon said...

Ik zit hier ook suf naar mijn pc te staren na vannacht opgestaan te zijn om te zien of er nergens water binnen kwam, of er nergens iets aan het wegvliegen was wat niet mocht wegvliegen enz...
Soms zijn onweders leuk om naar te kijken, maar als de bliksem precies een stroboscoop wordt, dan wordt het akelig...

 
At 8:26 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Inderdaad. Hier eerst alle deuren en vensters toeduwen en dan pas genieten...

Maar ik denk dat het aan jullie kanten wel het meest extreem was..

 

Een reactie posten

<< Home