Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, maart 30, 2009

E-loket

Het vernieuwde E-loket van DSOnline doet nog niet helemaal wat het moet doen.Na het aanmelden krijg ik de boodschap "Volgens onze gegevens beschikt u momenteel niet over een actief abonnement. U neemt best contact op met de klantendienst."

Waarop ik prompt de klantendienst bel (ik geloof niet in webforms) en een vrouw mij onwaarschijnlijk vriendelijk te woord staat en helpt. Niet met het E-loket probleem, maar wel met datgene wat ik binnen het E-loket had willen doen.

Zelden voorgehad, zulke goeie service.


1 Comments:

At 1:52 p.m., Blogger koekiemoon said...

moest het nu alleen dat e-loket zijn dat kuren heeft ... sinds de update ben ik meer aan het wachten dan aan het lezen bij ds online.

 

Een reactie posten

<< Home