Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, december 12, 2008

Reclame

Voor het eerst, reclame op de Sponzen Ridder!
Reclame
Als mensen té hard hun best doen...
"Dit gebeurt door een harmoniserende kwantumfysische informatietegengolf uit te zenden."
If it looks, feels and smells like shit, it probably is.

Noot: ik geloof dat GSM straling inderdaad schadelijk kan zijn. Ik geloof *niet* dat je er met een batterijloos kleefstickerchipje iets kunt aan doen. [o.a. via yab]

Noot2: over homeopathie heb ik ook een mening. Die krijgt u gratis als u op een middag in de Midzeelhoeve afspreekt.


3 Comments:

At 11:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat is achter de hoek (waar ik werk). Komende weken zijn nog wat druk maar wat denk je van ergens in januari?

 
At 11:51 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Doen!

 
At 2:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mmm, ze hebben daar pannenkoeken, al ben ik helemaal niet zo zot van trappist.

 

Een reactie posten

<< Home