Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, september 30, 2008

Dialoog van de dag

(op de trein, een meisje tegen haar vriendinnen)

-"Jah en toen zei hij: ik kan u niet af."
-"Hoezo, vroeg ik, waarom dan?"
-"Omdat gij altijd uw gelijk wilt krijgen, daarom kan ik u niet af."
-"Dat is niet waar, zei ik. Jawel, zei hij. Niet waar, zei ik. Jawel! Niet waar!!"
-"En kunt ge geloven dat hij dat bleef beweren? Niet te doen, dieje gast."


Zelfspot, het is iets om te hebben.


3 Comments:

At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Volgens mij had ze gelijk

 
At 10:46 p.m., Blogger Martine said...

Gisteren hoorde ik bij Zeeman (winkel in Leuven) twee verkoopsters bezig over de liefde, hun lief, hoe ze hem versierden, enz. Jongens, wat ne zever was dat! Precies twee pubers! Het leek wel een verhaal uit een soap, maar dan nog lager van niveau.

 
At 10:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

http://www.youtube.com/watch?v=fJrzV-y5a00

 

Een reactie posten

<< Home