Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, februari 12, 2006

Cold Turkey

Het bestaat en ik heb er nu al last van: cold turkey.

De afgelopen week was drukdrukdruk en keelpijnkeelpijn en ook geenslaapgeenslaap en daardoor geen blogs kunnen lezen noch schrijven.

En hoewel ik dit pas enkele maanden doe, begonnen er vreemde afkickverschijnselen te ontstaan. Zoals emails schrijven die meer dan 60 regels lang zijn...

Kortom, hoewel niemand mij gemist heeft: ik ben terug.

Ten bewijze hiervan, een anekdote uit de oude doosover een neef en twee nichten van mij. Het gaat over het verschil tussen slim/slimmer/slimst.

Ze gingen alledrie op schoolreis.
De eerste zus deed altijd haar zakgeld juist op (slim).
Hij was zo zuinig (gierig) dat hij zakgeld over had voor zijn spaarpot (slimmer).
De andere zus gaf zo veel uit dat ze moest bijlenen bij vriendinnetjes, waarna mijn tante niet anders kon dan toch terugbetalen (de slimste!)


Melig? Yep, dat ben ik.