Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, juni 22, 2015

Zakdoeken in de aanslag?

Een vrouw post een filmpje van hoe haar hulphond haar probeert tegen te houden om zichzelf bij een aanval te verwonden.

https://www.youtube.com/watch?v=0M7PuuukzxY

Het soort filmpje waarvan ik bekanst moet wenen, zo hard doet dat beest zijn best, zo hard wordt er op het einde geknuffeld.

De post is van haarzelf en ze vraagt expliciet om niet negatief te reageren.  Terecht, het internet kennende.

Ik vond het meteen een klassiek voorbeeld van oversharing, maar nu ik zie dat het haar eigen filmpje is én dat het na een post op Reddit en meer dan 5 miljoen views er nog staat, twijfel ik er aan.

Niet over de vraag of het oversharing is, maar of ik daar iets over te zeggen heb.  Of over het feit dat zoiets ingebed is in advertenties.