Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, maart 24, 2014

Boekhandel

Wat ik me al afvraag sinds ik nog een klein schildknaapje was:
Waarom spreekt men in reclame altijd over "beschikbaar via de betere boekhandel"?
Alsof een boek beter is als het verkocht wordt in de betere boekhandel die enkel de betere boeken verkoopt?

Als ik ooit een boek schrijf, dan zal ik melden
Zo goed dat het zelfs in de meest gore achterkamertjes terug te vinden is.
Nu nog beginnen met schrijven.


1 Comments:

At 12:48 p.m., Blogger jokemijn said...

Omdat als uitgever het onderhandelen met boekhandels over het al dan niet aankopen van jouw boeken niet altijd van een leien dakje loopt en dus niet elk boek in elke boekhandel verkrijgbaar is, maar enkel in de boekhandels die zo goed waren om op de deal in te gaan. Dat zijn dus de betere boekhandels, diegenen die de economische waarde van je boek beter kunnen inschatten dan de anderen.

 

Een reactie posten

<< Home