Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, januari 31, 2013

Ik kan het niet laten

Ik had me voorgenomen om het niet te doen, maar de studenten provoceren mij te veel.

Daarom: ome Ridders examentips, deel 7.


  1. Haal die kauwgom uit uw mond.  Het ziet er niet smakelijk uit. Leg hem gerust op uw bank, tijdens het mondeling.
    Student in kwestie droeg een beugel. Wel knap.
  2. Als je een sanitaire stop wilt nemen, zoek dan een andere formulering dan "Meneer, mag ik efkes gaan p*ssen?"
  3. Als je examen gedaan is, en de examinator zegt "tot ziens", antwoord dan niet met "Joeh, slukes".


1 Comments:

At 12:28 p.m., Anonymous KoenB said...

Maar belangrijker om u af te vragen, beinvloed dit gedracht de desbetreffende student zijn punten of enkel de houding tov de volgende student die na hem mondeling dient af te leggen ...

 

Een reactie posten

<< Home