Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, augustus 18, 2012

Wat hebben we geleerd Piet?

Het komt goed met die aangenaaide vinger.  Volgens de meneer die het kan weten, zijn er twee kansen op drie dat er zelfs een nagel in het spel is. Zodat het binnen een jaar of wat niet meer dan een oorlogswonde is.
  1. Er zijn bijna geen mensen die niemand kennen met minder dan 10 vingers.  Het lijkt bijna uncool om ze allemaal te hebben. Het meest gore verhaal daaromtrent komt uit Meensel, maar dat moet ge hem zelf maar eens vragen.
  2. Een kind van 8 groeit toch beter terug aan elkaar dan een kind van 42.  Ongelooflijk.
  3. Ik kan opnieuw kijken naar mensen die deuren dicht meppen. Zonder kippenvel.  
  4. Een mens die de eerste diepe kras ziet op zijn gloednieuwe auto heeft daar zeer van. Met kinderen blijkt dat niet anders, maar ik moet dat nog leren.
    Wacht tot *mijn* dochter met een lief thuis komt en ik in zijn ogen Van-Die-Dingen lees. Dan zal hij eens een overly protective parent leren kennen.
  5. Het heeft ook voordelen om niet op de godvergeten buiten te wonen, maar op tien minuten van een goed ziekenhuis.


4 Comments:

At 10:02 a.m., Anonymous Goya said...

Goed nieuws!
Op mijn Flickr trouwens enkele foto's van woensdag!

 
At 10:34 a.m., Anonymous yab said...

Oef, een hele opluchting. Een straf verhaal op later te vertellen en ja, ik ken ook mensen die vingers missen. Zolang ze geen pianist of fluitist worden, is dat niet het einde van de wereld.

 
At 12:36 p.m., Blogger jokemijn said...

hm, ben zo uncool dat ik niemand met 9 vingers ken. Wel iemand die 1 vinger in 2 gesneden heeft. Ook goedgekomen. Goed nieuws voor jullie.

 
At 1:47 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Toch wel!

Bedankt.

 

Een reactie posten

<< Home