Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, april 09, 2011

Famous Last Words

Halverwege de week nam ik een trein vroeger richting huis. Kwestie van J. op te wachten na zijn boerderijklassen. Op het perron stonden wat onverwachte collega's.
C's: "Ha, jij neemt deze trein omdat je ook op Railtime had gezien dat onze normale trein is afgeschaft? "
SR: "Heuh, neen, dat wist ik niet. Maar allez, dan heb ik eens geluk, want anders was ik helemaal te laat. Ik heb anders nooit geluk. Het is de eerste keer in mijn leven."
Waarop: sceptische geluiden.

Tien minuten later. De trein stopt in de buurt van Haacht en de conductrice komt binnengestapt: "Mensen, er is een persoonsongeval gebeurt op de overweg even verderop. Het zal minstens een uur duren, want het parket is nog onderweg. Vermoedelijk maken wij rechtsomkeer."

Lap. Maar alleszins geen meer: sceptische geluiden.