Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, maart 22, 2010

Koeborstel

Voor een project was ik de activiteiten van een aantal bedrijven aan het bekijken. Tot ik er op eentje stootte dat "sturingen voor koeborstels" maakt.

Blijkt dat je een soort carwash kan kopen voor je koeien, en dat dat de melkproductie zou verbeteren (en als niet, dan hebben de beesten toch een fijne massage gehad).

Een marginaal randverschijnsel, denk je dan, maar wie koeborstel op het internet intikt, ontdekt een halve parallelle economie.


7 Comments:

At 8:41 p.m., Blogger koekiemoon said...

een eenvoudig alternatief is om de koe terug in een wei te laten lopen. een wei zo met bomen. daar kan ze dan zelf tegen schuren. maar dat zou ten koste gaan van het parallel universum.

 
At 8:42 p.m., Blogger koekiemoon said...

euh parallelle economie bedoelde ik.

 
At 9:31 a.m., Anonymous KW said...

Wat is dat? Een wei?

 
At 10:30 a.m., Anonymous Ilias said...

lijkt mij dat de beestjes er wel van genieten :)

 
At 11:37 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik krijg er goesting van om er thuis een te installeren, voor mijzelf.

 
At 1:53 p.m., Blogger Goofball said...

zo grappig

 
At 4:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Misschien kan je één van je studenten een kleinere versie laten ontwerpen als eindwerk?

 

Een reactie posten

<< Home