Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, oktober 07, 2009

Citaat van de dag

Het is taalgebruik dat ik hier nauwelijks durf te reproduceren, maar toen ik net het studentensecretariaat binnenstapte en opende met een beleefd

-"Hoe gaat het ermee?",
kreeg ik (onverwacht vrolijk) als repliek:
-"Tgaat, maar ik heb een ontsteking aan mijn muis."

Het leek wel alsof ik minutenlang niks kon antwoorden.

Bijna zoals toen ik mijn moeder via een te slechte telefoonlijn vroeg of ze thuis nog cheques hadden, maar dan met de rollen omgekeerd.


2 Comments:

At 5:56 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Wat moet er dan wel niet uitkomen op een dag waarop het niet 'gaat'...
Hou uw hart maar al vast zou ik zo zeggen ;-) Of vraag misschien volgende keer beter niets. Dat is ook een optie.

 
At 7:28 p.m., Blogger Martine said...

Daar moet niet mee gelachen worden! 't Is verdomd heel vervelend en pijnlijk.

 

Een reactie posten

<< Home