Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, juni 17, 2009

Tip van de dag

Die ochtend in het bevallingskwartier...
(ola, ola, hold your horses, niks aan de hand, het is maar een anekdote)

Zij: -"Maar allez, ik ben hier nu al zo vaak geweest en nog ken ik mijn weg hier niet."
Hij: -"Dat is toch logisch. Ze rijden u hier altijd rond in een bed. Ik heb hier altijd alles rond moeten lopen zoeken. Je hebt hier nog nooit iets moeten doen"


Humor en bevallingskwartieren, dat gaat niet samen.




(Voor de hardleersen onder u, bedoeld werd: '*zoiets* moeten doen'.)


4 Comments:

At 2:06 p.m., Anonymous Alcyon said...

Hadt ge nog klank nadien? Of alleen nog beeld? ;)

 
At 2:19 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Het viel nog mee :-)

 
At 5:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tussen al dat 'dt-gekwakkel' op het internet, vinden we gelukkig nog mensen die weten hoe het hoort: "hadt ge" mag er dan vreemd uitzien; het is correct!
Fijn zo.

JV

 
At 9:36 a.m., Anonymous Alcyon said...

:-) Dank u.
"Gij drinkt altijd thee" he. Maar het heeft wel een goeie 25-30 jaar geduurd eer ik dat doorhad, want dat regeltje heb ik nooit geleerd op school... "Gij" zal wel te Vlaams zijn.

 

Een reactie posten

<< Home