Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, juni 06, 2008

Tenen

[deze post is enkel bedoeld voor jongens, indien u vrouiw/meisje bent, klik dan hier, of hier.]

Leren, leren , elke dag weer leren. Formeel en informeel.

Als regelmatige treinreiziger leer ik elke dag weer bij. Zo zie je er vaak mensen afscheid nemen. Jonge koppels, kussend, half op en half af de trein, op het perron, in het midden van de tunnel.

Volgens de boekjes is de man de veroveraar, maar bij elke openbare zoen zie ik het in de ogen van de meisjes; 'kijk, hij is van mij; ik heb hem kunnen strikken!'. En de jongen laat het meisje vervolgens in de illusie dat ze de jongen in de illusie laat dat hij haar veroverd heeft. Of misschien is hij gewoon lui.

Maar dat is niet wat ik vandaag geleerd heb.

Vandaag viel mij nog eens op: meisjes staan graag op hun tippen als ze gekust worden. Dat heeft allicht te maken met het prins-op-witte-paard gevoel, maar je moet er eens op letten. Op de tippen van de tenen.

Dus kerels, doe haar een plezier en ga even op een trapje staan.


3 Comments:

At 10:03 a.m., Blogger Elke said...

of misschien staan we op onze tippen omdat onze nek dan geen zeer doet?

 
At 10:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Is dat ook niet omdat meisjes doorgaans kleiner zijn dan degene die hun in de illusie laat dat ze hem in de illusie laat dat hij haar veroverd heeft?

 
At 12:49 p.m., Blogger Goofball said...

zeg zeg, als je begint dat je post niet voor meisjes is....tja dan kom ik natuurlijk wel piepen eh. wat dacht je?

en ja we staan op onze tippen. want jongens zijn groter... en als ze teveel buigen moeten we achterover buigen om zijn mond te raken. Dus is op tippen staan gewoon praktischer.

(ik heb alleen nog maar jongens gekust die groter zijn)

 

Een reactie posten

<< Home