Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, januari 25, 2008

Hype

Een hype creëren, dat is heel moeilijk. Reclamebureaus proberen het vaak, maar eigenlijk is het iets dat vanzelf gebeurt.

Vaak ook wel omdat het gaat over iets wat heel veel mensen al lang willen, maar de industrie tot dan toe niet maakte. Oninteressante dingen hypen niet (tot droefnis van de reclamebureaus die dan maar gaan skiën met hun personeel). Fijne dingen doen dat wel, zoals
* een digitale SLR
* een draagbare muziekspeler met liedjes van 99cent
* een low-end pc voor minder dan 300 euro.

De eerste twee ken je, naar dat laatste ben ik al lang op zoek. Maar Asus heeft hem nu gemaakt, hij heet Eeepc en werd gekozen tot most-wanted-Christmas-present in de USA.

Of het hypet? Bekijk hieronder het filmpje over de aankomst. Niet van Christus in Oostende, van de Sint in Antwerpen, maar van de eeepc in Parijs.

Arrivage de EEEPC a LDLC Paris. Het concept "nieuwswaarde" bereikt nieuwe hoogten.

Nu allemaal samen: ik wil een roze!


2 Comments:

At 5:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

je kan hem zelfs helemaal ombouwen http://core.tweakers.net/nieuws/51420 best wel mooi gedaan

 
At 7:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wel een erg klein schermpje.

 

Een reactie posten

<< Home