Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, december 31, 2007

Rijmelarij

Bijna middernacht.

Boven mij liggen mensen te slapen.

Onder mij ligt een hond te trillen van schrik voor het vuurwerk (zo meteen barst de kleine hel los).

Naast mij ligt een lege zak chips die laat weten dat ie 98% van mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid vet bevatte.

Voor mij ligt een leuk stuk speelgoed waar helaas geen batterij bijgeleverd werd.

Dit vind ik gezellig (behalve dat laatste). Daarom, tijd voor wat meligheid:
2008
, genoeg voor de komende 366 dagen.

En nu ga ik mensen kussen.


6 Comments:

At 2:09 a.m., Blogger Daniel Struyf said...

Knap geschreven.

 
At 3:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja! je mag hier beginnen!

 
At 11:25 a.m., Blogger Goya said...

Ook voor jou een prachtig 2008 gewenst!

 
At 2:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een prettig 2008, moge het nieuwe jaar al je wensen doen uitkomen! :)

 
At 4:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Onze poezen zijn ook altijd zo bang voor het vuurwerk. We houden hen altijd binnen met oudjaar...

 
At 10:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

@ ann
Dàààrom sluiten wij zelfs de supermarkt met nieuwjaar!

 

Een reactie posten

<< Home