Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, oktober 22, 2005

Speelgoed

Al wekenlang loop ik tegen het ene prachtige beeld aan na het andere. Een mistige scene in het park. Een ooievaar op een lantarenpaal - en iedereen die verder rijdt. Een bomma met een iPod.

Al deze beelden heb ik moeten laten passeren, want zonder (digitale) camera lukt het niet, en een groot fototoestel past niet in mijn broekzak. Helemaal gefrustreerd, heb ik vorige week impulsaankoopgewijze een leuke point-and-shoot laten aansmeren.

Leuk, maar nog veel te leren. En ook veel ruis. Kleine sensor. Niet hetzelfde als een SLR.

Maar vooral: sinds ik met dat ding rondloop, heb ik niéts meer gezien dat interessant is. Behalve gisteren in het station, toen ik hem toevallig niet bij had.

Natuurlijk heb ik toch enkele pogingen gedaan. Blijkt natuurlijk dat de prachtige en ontroerende beelden die je ziet, net iets moeilijker vast te leggen zijn. Eén van de pogingen staat hieronder. Niet superslecht, maar eigenlijk tamelijk cliché.

De kerk van Sint Katelijne Waver


1 Comments:

At 9:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

fijn te zien datje speelgoed rendeert - we kijken uit naar meeeeer! (flickr!)

 

Een reactie posten

<< Home